*4114

numar cu tarif normal, apelabil din toate retelele

0742 726 843
07 GARANTIE

numar cu tarif normal, apelabil din toate retelele

LUNI - VINERI 09.00 la 18.00

 

Autentificare utilizatori

Acoperire nationala
Diagnosticare rapida
Remediere rapida
Garantie la reparatie
Consultanta

Cont nou Autentificare

Acasa Servicii Reparare si diagnosticare Service si Reparatii Monitoare si Televizoare

Service si Reparatii Monitoare si Televizoare

Intri in concediu si vrei sa te intorci la vechea dragoste, jocurile pe calculator? Sau vrei sa urmaresti canalul TV preferat? Ei bine, daca monitorul sau TV-ul tau intra in greva, Depanero este aici ca tu sa te poti bucura de aceste placeri inainte sa ti se termine concediul...

Asiguram service in garantie pentru echipamente Samsung, LG, Panasonic, Horizon, Allview insa daca echipamentul tau este produs de altcineva noi suntem in continuare aici pentru tine. Si asta pentru ca reparam orice model de monitor si televizor indiferent de diagonala si de tipul de display. Orice interventie postgarantie beneficiaza de 90 de zile in care stai fara griji pentru ca Depanero o garanteaza.

Iti place zicala  ,,vechi dar bun’’ si ai un TV cu tub de care iti este foarte greu sa te desparti chiar daca acesta s-a stricat? Daca esti din Bucuresti* te asteptam la noi si produsul tau va beneficia de un nou inceput.

*Serviciul de reparatii pentru televizoare cu tub este disponibil doar pentru clientii din Bucuresti in conditiile prezentarii produsului la unul din sediile Depanero

Reparatii monitoare si televizoare - Pagini utile:

  • Pentru a vedea intreaga gama de servicii oferite de catre Depanero viziteaza aceasta pagina.
  • Pentru a completa formularul de preluare si retur a produsului defect, click aici. Serviciul de preluare si retur este gratuit.
  • Pentru a afla mai multe despre Depanero, viziteaza sectiunea Despre noi.
  • Contacteaza-ne acum!

Taxa de diagnosticare (evaluarea tehnica in vederea repararii) a starii unui echipament este de 50-150 lei, in functie de complexitatea produsului. Daca alegi sa repari la noi un produs aflat in afara garantiei (postgarantie) nu vom include in pretul reparatiei nici taxa de diagnosticare si nici taxa de transport. Daca nu repari echipamentul la noi atunci va fi necesara achitarea taxei de diagnosticare si transportul de la noi, Depanero, la adresa indicata de tine. Iti reamintim ca este important sa deschizi coletul in prezenta curierului si sa semnezi de receptie numai dupa ce te-ai convins de integritatea produsului.

FORMULAR SERVICE

Spune-ne ce produs defect ai si completeaza formularul de service

 

Afla in ce stadiu este produsul tau

Urmareste produsul
Introdu codul, numarul de telefon sau email-ul atribuit la receptia produsului

 

 

EXTINDE GARANTIA PRODUSELOR TALE

Garantia DepaneroAFLA MAI MULTE