Afla tot ce trebuie sa stii despre garantia extinsa Depanero
garantii

Garanție extinsă

Garantia Extinsa* este un serviciu foarte util, ce asigura prelungirea perioadei de garantie standard a produselor oferita de producatori, cu unul sau doi ani.

*Garantia Extinsa se poate achizitiona doar pentru produsele ce au o garantie comerciala cuprinsa intre 12 si 36 de luni.

Ia-ți garanție!

DESPRE GARANTIE

Garanția extinsă este un serviciu ce asigură extinderea perioadei de garanție standard a produselor oferită de producători, cu unul sau doi ani. Garanția Extinsă se poate achiziționa doar pentru produsele ce au o garanție comercială cuprinsă între 12 si 36 de luni.

Există 4 categorii de produse care pot beneficia de serviciul de garanție extinsă:

CE

Echipamente audio video, telefoane etc.

SDA

Îngrijire tesaturi, locuinta, mici echipamente de bucatarie etc.

 

IT

Laptop-uri, imprimante, echipamente de retea etc.

MDA

Echipamente de climatizare, masini de spalat, frigidere etc.

BENEFICIILE GARANȚIE EXTINSE

Cost rezonabil
Cost rezonabil
Prețurile serviciilor de garanție extinsă au un cuantum mult mai mic decât costul eventualelor reparații necesare în afara perioadei de garanție standard.
Pick-up & Return gratuit
Pick-up & Return gratuit
Pe toată perioada acoperită de serviciile de garanție extinsă ai asigurată gratuit colectarea produselor (transportabile) defecte, respectiv returnarea acestora după reparație la domiciliu (sau la orice adresă indicată).
Reparații rapide și status tracking
Reparații rapide și status în timp real
Reparația produselor se efectuează în maxim 10 zile lucrătoare. Ai posibilitatea urmăririi evoluției evenimentului de service pe site-ul Depanero.
Service gratuit la domiciliu
Service la domiciliu
Pentru produsele netransportabile din gama electrocasnicelor mari ai asigurată intervenția la domiciliu
Service gratuit la domiciliu
Achiziție retroactiva a serviciului
Serviciul de garanție extinsă poate fi achiziționat și după cumpărarea produsului (cu maxim 3 luni înainte de expirarea garanției standard a producătorului).
 Proces simplu și clar de soluționare
Proces simplu și clar de soluționare
Poți raporta necoformitatea telefonic, prin e-mail, pe site sau direct la sediu; solicitarea este aprobată și fie se colectează produsul, fie se programează o intervenție la domiciliu; ești notificat la finalizarea reparației prin e-mail și SMS.

Creează un cont nou - Reseller

Adresă companie

Date companie

Date reprezentant