*4114

numar cu tarif normal, apelabil din toate retelele

0742 726 843
07 GARANTIE

numar cu tarif normal, apelabil din toate retelele

LUNI - VINERI 09.00 la 20.00
SAMBATA 10:00 la 14:00

 

Autentificare utilizatori

Acoperire nationala
Diagnosticare rapida
Remediere rapida
Garantie la reparatie
Consultanta

Cont nou Autentificare

Acasa Servicii Reparare si diagnosticare Service si Reparatii Echipamente De Gatit

Service si Reparatii Echipamente De Gatit

Tocmai cand vrei sa-ti surprinzi partenerul cu o cina romantica, sau sa incerci cu familia retetele descoperite in vacanta, cuptorul a cedat!

Poti comanda mancare la pachet dar ne indoim ca vei fi multumit! Suna la Depanero si, indiferent de modelul de cuptor (electric sau pe gaz), plita, aragaz sau hota venim la tine si iti redam placerea de a gati! Cel putin 90 de zile, cat garantam noi reparatia postgarantie, stai fara griji, indiferent de brandul echipamentelor tale.

Depanero este service autorizat pentru cuptoare incorporabile (electrice si pe gaz), aragazuri, plite si hote Indesit/Hotpoint-Ariston, Samsung, Bosch/Siemens*, Whirlpool** oferind servicii de diagnosticare si reparatie in garantie la domiciliul clientului. Daca nu am fi Depanero, si noi am avea o retinere in a monta singuri echipementele de gatit – poate fi periculos! Apeleaza la noi si vom instala la tine acasa orice echipament de gatit: simplu, rapid, profesionist!

*doar in orasele Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Iasi, Cluj, Timisoara, Arad, Oradea, Constanta si Craiova

**doar in orasele Oradea si Timisoara

Reparatii echipamente de gatit - Pagini utile:

  • Pentru a vedea intreaga gama de servicii oferite de catre Depanero viziteaza aceasta pagina.
  • Pentru a completa formularul de preluare si retur a produsului defect, click aici. Serviciul de preluare si retur este gratuit.
  • Pentru a afla mai multe despre Depanero, viziteaza sectiunea Despre noi.
  • Contacteaza-ne acum!


Taxa de diagnosticare (evaluarea tehnica in vederea repararii) a starii unui echipament este de 50-150 lei, in functie de complexitatea produsului. Daca alegi sa repari la noi un produs aflat in afara garantiei (postgarantie) nu vom include in pretul reparatiei nici taxa de diagnosticare si nici taxa de transport. Daca nu repari echipamentul la noi atunci va fi necesara achitarea taxei de diagnosticare si transportul de la noi, Depanero, la adresa indicata de tine. Iti reamintim ca este important sa deschizi coletul in prezenta curierului si sa semnezi de receptie numai dupa ce te-ai convins de integritatea produsului.

FORMULAR SERVICE

Spune-ne ce produs defect ai si completeaza formularul de service

 

Afla in ce stadiu este produsul tau

Urmareste produsul
Introdu codul, numarul de telefon sau email-ul atribuit la receptia produsului

 

 

EXTINDE GARANTIA PRODUSELOR TALE

Garantia DepaneroAFLA MAI MULTE