Instalare Televizor | Depanero

Instalare Televizor

Depanero oferă serviciul de instalare televizor pe stand sau pe suport în perete, atât prin intermediul echipelor proprii, cât și prin alți parteneri autorizați

De unde cumpar?

Poți achiziționa serviciul de instalare trimițând o solicitare din pagina serviciului https://www.depanero.ro/serviciile-noastre/servicii-de-instalare-pentru-casa-ta.. Completează, trimite formularul și te vom suna pentru a stabili împreună detaliile pentru serviciul dorit.

Cum aleg un serviciu de instalare?

Costul serviciul de instalare variază în funcție de tipul de montaj pe care dorești să îl achiziționezi. Montajul televizorului se poate face atât pe stand, cât și pe suport în perete. Dacă dorești, pe lângă instalarea produsului și conectarea acestuia la internet, trebuie să achiziționezi serviciul de montaj televizor cu conectare la internet.

Cât durează?

Termenul de instalare este de 3-5 zile lucrătoare și se calculează începând cu ziua lucrătoare următoare confirmării plății. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri.

Cum mă programez pentru instalare?

Vei fi contactat direct de către echipa de instalare cu o zi anterior datei instalării, dar nu mai târziu de termenul maxim menționat în talonul achiziționat. Intervalul de timp anunțat pentru efectuarea montajului poate suferi modificări cauzate de condiţiile de trafic, cele atmosferice sau volumului mare de solicitări

Localitati acoperite: Alba Iulia, Arad, Bacău, Brăila, Brașov, București, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Drobeta Tr. Severin, Focșani, Galați, Iași, Ilfov, Ploiești, Sibiu, Târgoviște, Târgu Mureș, Onesti, Oradea, Timișoara.

*Kilometrii suplimentari în afara acestor orașe se achită separat la instalator.

Garanție: 3 luni pentru instalare

Operațiunile incluse în serviciul de montaj standard:

1. Desfacere, înlăturare ambalaj, verificare produs;

2. Trasare poziție și pozare (prindere) suport pe perete – operațiune disponibilă doar dacă se achiziționează serviciul de instalare TV cu suport;

3. Fixare TV pe suport – operațiune disponibilă doar dacă se achiziționează serviciul de instalare TV cu suport;

4. Conectare la rețeaua de cablu TV;

5. Configurarea conexiunilor la router internet pe setări de conectare automată - operațiune disponibilă doar dacă se achiziționează serviciul de instalare TV cu conectare la internet;

6. Punere în funcțiune și probă de funcționare.

Operațiuni ce nu sunt incluse în montajul standard:

1. Mascarea cablului electric și TV cu materiale special destinate (canal, mască PVC, etc.) – 45 lei/ml (disponibil doar cu confirmare la momentul programării);

2. Repoziționarea și mutarea produsului se poate face doar după achiziționarea unui alt serviciu de instalare;

3. Demontarea televizorului existent în vederea instalării produsului nou – 60 lei;

4. Deplasarea în vederea instalării la adresă în afara localității se face contra-cost: turretur la prețul de 1.86 LEI/km în limita a 50 de km.

În cazul în care, la data programată, nu se poate efectua montajul deoarece clientul nu este la domiciliu sau nu sunt condiții optime pentru realizarea instalării, costul deplasării suplimentare, la o dată ulterioară, va fi suportat de către client – 60 LEI.

Notă: * Preturi estimative, includ TVA. Talonul de instalare este valabil în anul curent, doar pe teritoriul României.

Alte informații utile

La data stabilită pentru instalare, te rugăm să ai atât televizorul, cât și suportul de fixare a acestuia, la adresa la care a fost solicitată instalarea.

Pentru conectarea televizorului la internet, este necesar să ai (cunoști) Userul și Parola de la furnizorul tău de internet.

Adăugarea canalelor TV sau conectarea televizorului la aplicații sau site-uri nu intră în atribuția echipei care se deplasează la instalare.

Montarea televizorului trebuie să fie într-un loc accesibil. Nu dăm găuri în structura de rezistență sau grinzi de beton.

Pe un perete de rigips se poate monta un televizor de maximum 80 cm.

Clientul își asumă responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorări produse zidăriei, rețelei electrice, de gaz etc., ce pot apărea în urma montajului în locul ales de client.

Pentru mai multe informații privind serviciul de montaj, poți vorbi cu unul dintre colegii noștri din Call Center, la numărul de telefon *4114 .