*4114

numar cu tarif normal, apelabil din toate retelele

0742 726 843
07 GARANTIE

numar cu tarif normal, apelabil din toate retelele

LUNI - VINERI 09.00 la 20.00
SAMBATA 10:00 la 14:00

 

Autentificare utilizatori

Acoperire nationala
Diagnosticare rapida
Remediere rapida
Garantie la reparatie
Consultanta

Cont nou Autentificare

Acasa Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

  1. Am un produs defect. Cum procedez?
  2. Cat dureaza reparatia unui produs in garantie?
  3. Produsul meu se afla in perioada de garantie. Ce acte sunt necesare pentru reparatie?
  4. Am primit negatie de service. Cum procedez?
  5. Cum trebuie ambalat produsul?
 
1. Am un produs defect. Cum procedez?
Daca produsul dumneavoastra s-a defectat, va oferim urmatoarele solutii:
  • Il puteti aduce la sediul nostru, situat la adresa: soseaua Orhideelor, 27 - 29, Bucuresti, 010953, Romania;
  • Aveti posibilitatea de a completa formularul de service aflat pe prima pagina a site-ului. Dupa inregistrarea solicitarii si aprobarea ei de catre un operator Depanero, veti primi un apel din partea firmei de curierat in vederea ridicarii produsului.
  • Electrocasnicele mari (frigider, masina de spalat, aragaz etc.) si produsele incorporabile se repara la domiciliu. Dupa inregistrarea solicitarii pe site, veti fi contactat de catre un operator in vederea programarii.
2. Cat dureaza reparatia unui produs in garantie?
Daca defectul produsului dumneavoastra intruneste conditiile de reparare in garantie, termenul poate fi intre 1-15 zile calendaristice.
 
3. Produsul meu se afla in perioada de garantie. Ce acte sunt necesare pentru reparatie?
Actele necesare repararii produsului in garantie sunt urmatoarele:
  • Copie factura fiscala, bon fiscal sau copie contract;
  • Certificatul de garantie (in original).
4. Am primit negatie de service. Cum procedez?
Negatia de service reprezinta un document emis de catre Depanero. Cu acest document va puteti adresa vanzatorului (magazinului de la care ati facut achizitia) in vederea inlocuirii produsului sau restituirii sumei achitate.
 
5. Cum trebuie ambalat produsul?
  • In cazul transportului cu firma de curierat, va recomandam ambalarea produsului in cutia originala. Daca nu exista aceasta posibilitate, puteti utiliza un alt ambalaj. Important este ca produsul sa fie ambalat corespunzator, sa aiba materiale de protectie, pentru a fi in siguranta pe perioada transportului.
  • Daca aduceti produsul la sediul nostru din soseaua Orhideelor, nr. 27 - 29, Bucuresti, cod postal 010953, il puteti ambala intr-o cutie sau un plic antisoc (cu bule de aer) pentru depozitare si manipulare.

 

 

EXTINDE GARANTIA PRODUSELOR TALE

Garantia DepaneroAFLA MAI MULTE