Acasa Intrebari frecvente
Intrebari frecvente
- Am un produs defect. Cum procedez?
- Cat dureaza reparatia unui produs in garantie?
- Produsul meu se afla in perioada de garantie. Ce acte sunt necesare pentru reparatie?
- Am primit negatie de service. Cum procedez?
- Cum trebuie ambalat produsul?
Daca produsul dumneavoastra s-a defectat, va oferim urmatoarele solutii:
- Il puteti aduce la sediul nostru, situat la adresa: soseaua Orhideelor, 27 - 29, Bucuresti, 010953, Romania;
- Aveti posibilitatea de a completa formularul de service aflat pe prima pagina a site-ului. Dupa inregistrarea solicitarii si aprobarea ei de catre un operator Depanero, veti primi un apel din partea firmei de curierat in vederea ridicarii produsului.
- Electrocasnicele mari (frigider, masina de spalat, aragaz etc.) si produsele incorporabile se repara la domiciliu. Dupa inregistrarea solicitarii pe site, veti fi contactat de catre un operator in vederea programarii.
Daca defectul produsului dumneavoastra intruneste conditiile de reparare in garantie, termenul poate fi intre 1-15 zile calendaristice.
Actele necesare repararii produsului in garantie sunt urmatoarele:
- Copie factura fiscala, bon fiscal sau copie contract;
- Certificatul de garantie (in original).
Negatia de service reprezinta un document emis de catre Depanero. Cu acest document va puteti adresa vanzatorului (magazinului de la care ati facut achizitia) in vederea inlocuirii produsului sau restituirii sumei achitate.
- In cazul transportului cu firma de curierat, va recomandam ambalarea produsului in cutia originala. Daca nu exista aceasta posibilitate, puteti utiliza un alt ambalaj. Important este ca produsul sa fie ambalat corespunzator, sa aiba materiale de protectie, pentru a fi in siguranta pe perioada transportului.
- Daca aduceti produsul la sediul nostru din soseaua Orhideelor, nr. 27 - 29, Bucuresti, cod postal 010953, il puteti ambala intr-o cutie sau un plic antisoc (cu bule de aer) pentru depozitare si manipulare.